mysiga oskyldiga kvällar...

 i början e historien inte så intressant, hände inget ovanligt. vi träffades dock numera även själva och inte bara i vårt fina umgänge. mysiga kvällar med film, men kyskt och fint... till en början... 
det farliga började så småningom det med, lilla jag fick ett sjukt bra sexliv inga detaljer kommer dock bli omnämnda, tråkigt men sant. 

har hela mitt liv haft en mor som är mycket pryd och lilla jag blev förvånad över att hon lätt mig sova hos denna människa, bodde ju fortfarande hemma. fick inte ens sova hos mina pojkvänner och jag och han var ju inte direkt tillsammans. men men. 

vi skulle nu kunna hoppa över ett helt år nästan, det som händer under det första året är inte va så stort intresse... vi träffas, vi har roligt, jag blir kär, jag är feg och gör inget, vi döljer allt inför andra, vi har mysigt privat, jada jada. vi träffas mycket i perioder. i början av våren efter flyttar jag in i samma hus som han, fick en mycket trevlig inflyttnings present. kod smsandet börjar "sällskap?"... "e du vaken?" ... mm. allting blir mycket enklare och ni märker vad detta förhållande går ut på.  men under början av sommaren händer nånting som får oss att knappt träffas under ett halvår... 

Kommentarer
Postat av: stella svedberg

jag fattar ingenting;]] jag är väll dålig på somkallad: VUXENHUMOR;P

2010-05-20 @ 16:43:32
URL: http://stellaasophiasvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0